Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Le cahier de brouillon de Joe Krapov
8 mars 2019

99 DRAGONS : EXERCICES DE STYLE. 47, Comptine Ch'ti

C’est mi Louis ch’dragon
J’habite à Mazingarb’
Pompon signalé
C’est mi Louis ch’dragon
J’habite à Mazingarbe

Tout in haut de ch’terril
J’voulos vir du pays
[Pompon signalé... + bis des deux vers de chaque couplet]

J’m’in va l’maraute à poires
Sur un pommier à chriches

Dins l’pâture d’à côté
Y avot tois tchiotes maguettes

J’in fais dé l’soupe au lard
Et j’minche eul rassacache

Car mi j’intique j’intasse
Jé m’ fous de ch’ti qui passe

Eul sincier y m’a vu
Y avot les yeux fermés

I s’in va trouver l’mair’
L’curé il y répond

J’vas invoïer Saint Georches
Avec tout s’n’attirale

J’croïos vir un soldat
Ch’étot qué l’ gard champêt’

Sur la rout’ de Sainghain
Il arvenot d’Marquette

- Va-t-in laver tes gampes
Avec du savon noir
Pompon signalé
Avec du savon noir
Té sauras les ravoire !

Allez ramasse tin co
Il a les patt’s cassées !

- Qui qui t’a dit gros g’noux
Ti qui as d’aussi bells gamp’s ?

Après l’bourreau d’Béthun’
A castagné l’Ange blanc

I m’a lâché sin quien
Sin cat i m’a mordu

I m’a mordu à m’fesse
Euch saignos à m’n’orelle

Au yeu d’saigner du sang
Euch pissos du vinaic

Tout cha c’est des cacoul’s
Et des carabistoul’s

Des sortes ed’ Cafougnettes
Qu’in s’racontot à l’fosse

Ou qu’in cantot déhors
Quand qu’ch’est qu’in étot gosses !

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Le cahier de brouillon de Joe Krapov
Publicité
Archives
Publicité